Wat fijn dat je jouw bedrijf wilt aanmelden bij Stichting Trouwbranche Nederland (STNL). Hieronder kun je het aanmeldformulier invullen, zodat wij jouw gegevens op de juiste manier kunnen verwerken.

De kosten voor het aansluiten bij STNL voor het laatste kwartaal van 2020 bedragen normaal gesproken €59,-. Aangezien jouw bedrijf reeds aangemeld was bij Trouwbranche.nl, heb je via de nieuwsbrief deze link ontvangen en is het bedrag van €49,- van toepassing.
Medio december 2020 zal een factuur van €159,- worden verzonden naar alle aangesloten leveranciers voor het kalenderjaar 2021. Wanneer jouw bedrijf is aangemeld, ben je aangesloten bij STNL tot en met december 2021.

Wanneer een aangesloten leverancier zich wenst uit te schrijven, dan geldt hiervoor een opzegtermijn van 3 maanden voor het einde van elk kalenderjaar.

Voor het aansluiten bij STNL voor de laatste 3 maanden van 2020 mag je het volgende van ons verwachten:

• Verbinding - Toegang tot de online platforms op LinkedIn en Facebook;
  • Belangenbehartiging - Vertegenwoordiging naar onder andere consumenten, media en politiek;
  • Ontwikkeling - Masterclasses, bevorderen van innovatie en marktonderzoek;
  • Dienstverlening - Service, noodzakelijke documenten en partners.

Voor het aansluiten bij STNL voor het kalenderjaar 2021 mag je het volgende van ons verwachten:

• Verbinding - Toegang tot de online platforms op LinkedIn en Facebook en tenminste 2 STNL Events;
  • Ontwikkeling - Masterclasses, marktonderzoek en het bevorderen van innovatie;
  • Dienstverlening - Service, noodzakelijke documenten en partners.

Alle bedragen die op deze pagina genoemd worden, zijn onder voorbehoud weergegeven. STNL is gerechtigd deze bedragen te allen tijden aan te passen. Aangesloten leveranciers zullen hier, vóór september van het jaar voorafgaand aan het jaar waarin de prijsverandering zal worden doorgevoerd, van op de hoogte worden gebracht.