MAANDAG 15 APRIL 2024    STNL-Kijkje in de Keuken    14:30 uur

Let op: tijdstip STNL-Kijkje in de Keuken is van 14:30 uur tot 17:30 uur

Bloemenservice Nederland maakt in overleg met de klant de mooiste arrangementen van verse en gedroogde bloemen, die perfect bij de gelegenheid en omgeving aansluiten.

Het dreamteam van stylisten van Bloemenservice Nederland helpt jullie om de bruiloft van jullie dromen te creëren.

We hebben jarenlange ervaring in het decoreren van bruiloften en evenementen, die van begin tot eind op maat gemaakt zijn.

Onze bekroonde stylistes werken persoonlijk met jullie samen om ervoor te zorgen dat we al jullie verwachtingen overtreffen.

Zo staat te lezen op de website van Bloemenservice Nederland.

Het team van Bloemenservice Nederland kom je tegen op heel veel momenten en de mooiste locaties in Nederland. Bloemenservice Nederland is onder andere bekend door de medewerking aan Married at First Sight.

Stichting Trouwbranche Nederland | STNL vindt het een eer een Kijkje in de Keuken te kunnen nemen in de werkwijze en omgeving van Bloemenservice Nederland.

Namens het gehele team van Annemarie en STNL heten wij jullie graag van harte welkom in Roelofarendsveen.

Annemarie heeft een mooie verrassing in petto........

Scherm afbeelding 2024 03 24 om 10.50.07

Graag verwelkomen STNL en Bloemenservice Nederland jou/jullie in Roelofarendsveen. LET OP: het aantal gasten is beperkt. VOL = VOL

Vul zo snel mogelijk het onderstaande aanmeldformulier in, nadere informatie volgt kort voor het event.

• Aanmeldformulier

STNL 'Kijkje in de Keuken' Bloemenservice Nederland 15 april 2024
  • Ik wil mij/ons als aangesloten trouwleverancier van Stichting Trouwbranche Nederland | STNL aanmelden voor STNL 'Kijkje in de Keuken' op 15 april 2024 bij Bloemenservice Nederland in Roelofarendsveen.

Na ontvangst ontvang je een bevestiging van de aanmelding, waarna jouw aanmelding definitief is. Aanmelding is NIET overdraagbaar.

Het aantal deelnemers is beperkt. Inschrijving wordt genoteerd op volgorde van aanmelding en VOL = VOL. Deelname aan STNL 'Kijkje in de keuken' is gratis.