#invoorentegenspoed

Lees de Handleiding-Campagne-STNL goed door voor instructies, voorbeeldposts, hashtags en tags.
Veel succes.

CHANGE THE DATE

Helaas hebben wij ons huwelijk van 1 oktober uit moeten stellen. Om toch zichtbaar te blijven en een statement te maken, zijn we een Change the Date actie gestart. Ook hiervoor zijn, zie onder, afbeeldingen beschikbaar die gedeeld mogen worden op social media met de # #invoorentegenspoed.

Op dinsdag 22 september 2020 is de campagne #invoorentegenspoed gelanceerd. De campagne is een actie van Stichting Trouwbranche Nederland (STNL) en bestaat uit meerdere losse acties. Het campagnemateriaal is gemaakt door IT'S A GREAT DAY.

We nemen Nederland mee in de reis naar het huwelijk.

Een huwelijk start met een aanzoek en wordt vervolgd door een save-the-date, een uitnodiging en een ceremonie. Dit is dan ook exact de volgorde die wij aanhouden voor deze campagne. Het filmpje met het aanzoek aan Mark Rutte staat online en mag gedeeld worden.

Naast het filmpje zijn op deze pagina diverse uitingen te vinden, die gedeeld kunnen en moeten worden. Voeg het profielkader aan jouw profielfoto op Facebook toe, download de afbeeldingen, de stories en de Facebook-headers, en plaats dit gedurende de komende weken op jouw social mediakanalen. In Handleiding-Campagne-STNL is te vinden hoe de uitingen gebruikt kunnen worden.

Tijdens de landelijke actiedag op 1 oktober zal de daadwerkelijke ceremonie plaatsvinden. In diverse steden in Nederland zal een volledige ceremoniesetting worden opgebouwd, maar let op het betreft een stil manifest. Het is dus niet de bedoeling om naar deze locaties toe te komen. Een lege ceremoniesetting met 63 stoelen staat symbool voor het percentage ondernemingen dat volgend trouwseizoen waarschijnlijk niet zal halen. Alles zal worden vastgelegd en er zal een mooie film van worden gemaakt, die vervolgens door iedereen gedeeld kan worden. Uiteraard is onze hoop hierbij ook gevestigd op de pers.

Hopelijk zal de aandacht voor deze campagne het gesprek met de politiek in een stroomversnelling brengen en wordt de branche in elk geval gehoord!

Begeleidende documenten

Social Media bestanden