Stichting Trouwbranche Nederland | STNL doet regelmatig onderzoek naar (gewenste) STNL-Partnerdeals.

Graag ontvangen wij ook jouw feedback. Vul hiertoe onderstaand formulier in en verstuur deze gegevens aan STNL (middels het klikken op de button verstuur).

Hartelijk dank.

• REACTIE-FORMULIER

inventarisatie mogelijkheden STNL-Partner
  • Stichting Trouwbranche Nederland | STNL inventariseert door middel van dit formulier de wensen van bij STNL aangesloten leveranciers betreffende mogelijke partnerschappen van STNL.

• Vriendelijk verzoeken wij je na het invullen van naam en e-mailadres aan te geven of je inmiddels gebruik hebt gemaakt van de partnerschappen van STNL en of interesse bestaat in andere samenwerkingen en/of bedrijven.

• Hartelijk dank voor de medewerking. Graag gaan wij met de verkregen informatie aan de slag.