Ga direct naar de inhoud.

Wil je jouw bedrijf aansluiten bij STNL en BOW (uitsluitend voor weddingplanners)? Ben jij werkzaam in de Nederlandse trouwbranche, sta je ingeschreven bij de KvK en ben je online goed te vinden? Vul dan snel het aanmeldformulier in!

De kosten voor het aansluiten bij STNL voor kalenderjaar 2024 bedragen € 249,-. Na aanmelding ontvang je van ons direct een factuur. Wanneer de factuur is betaald, is jouw onderneming officieel aangesloten bij STNL.

Wanneer een aangesloten leverancier zich wenst uit te schrijven, dan geldt hiervoor een opzegtermijn van 3 maanden voor het einde van elk kalenderjaar. Wil je graag meer weten over de kosten en wat wij aangesloten leveranciers bieden?

Let op: uitsluitend aansluiten bij BOW is niet mogelijk. Aansluiting BOW is alleen dan mogelijk wanneer je ook aangesloten bent bij STNL.

Voor het aansluiten bij STNL voor het kalenderjaar 2023 mag jij het volgende van ons verwachten:

• Verbinding - Toegang tot tenminste
    • 2 STNL Netwerkevenementen
    • STNL XL-Event
    • 3 STNL Events Kijkje in de keuken
  • Belangenbehartiging - Vertegenwoordiging naar onder andere consumenten, media en politiek;
  • Ontwikkeling - 3 Masterclasses (live of online), marktonderzoek en het bevorderen van innovatie;
  • Dienstverlening - Service, noodzakelijke documenten en partners.

Ben je benieuwd naar wat Beroepsorganisatie voor Weddingplanners | BOW jou voor meerwaarde biedt? Kijk dan op de pagina van BOW

Alle bedragen die op deze pagina genoemd worden, zijn onder voorbehoud weergegeven. STNL is gerechtigd deze bedragen te allen tijden aan te passen. Aangesloten leveranciers zullen hier, vóór 15 september van het jaar voorafgaand aan het jaar waarin de prijsverandering zal worden doorgevoerd, van op de hoogte worden gebracht.

• AANMELDFORMULIER Stichting Trouwbranche Nederland | STNL

Eventuele aanmelding BeroepsOrganisatie Weddingplanners | BOW volgt later in dit formulier
  • Image
  • BeroepsOrganisatie Weddingplanners | BOW is een onderdeel van Stichting Trouwbranche Nederland | STNL.

Indien je weddingplanner bent, is aansluiting bij BOW alleen mogelijk indien aangesloten bij STNL. Na aanmelding ontvang je een factuur voor STNL EN BOW.

• ______________________________________________________________________________________________

• VOORWAARDEN TOT AANSLUITING

* Het bedrijf staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
    * Het bedrijf beschikt over algemene voorwaarden, die openbaar gedeeld zijn.
    * Het bedrijf is via een website of social media online vindbaar.

VERWACHTINGEN

De ondernemer zal bijdragen aan het positieve image van Stichting Trouwbranche Nederland | STNL.
    De ondernemer zal tenminste éénmaal per jaar een trouwbranche event of de jaarlijkse STNL dag bijwonen. Indien dit om wat voor reden ook niet mogelijk is, dan wordt dit naar het bestuur gecommuniceerd.
    De ondernemer wordt vriendelijk, doch dringend verzocht het logo van STNL te communiceren volgens alle in het logo reglement besproken regels.
    De ondernemer zal bij ontevredenheid, twijfels of zorgen contact zoeken met het bestuur en de eventuele vraagstukken met hen delen.
    Hierbij verklaar ik dat ons bedrijf voldoet aan de voorwaarden tot aansluiting bij STNL en ons bedrijf de verwachtingen en het huishoudelijk reglement voor aangeslotenen naar beste kunnen zal naleven.

• ONDERTEKENING:

• Wissen