STNL-netwerkevent

Scherm afbeelding 2023 08 24 om 18.00.54

Stichting Trouwbranche Nederland nodigt aangesloten leveranciers van STNL

uit voor een STNL-netwerkevent op dinsdag 12 september 2023

bij Restaurant en Evenementenlocatie DUINHOEK te Hellevoetsluis.

Het belooft een leuke avond te worden. De keuken van Restaurant en Evenementenlocatie DUINHOEK heeft een smakelijk programma voor jullie in petto.

Duinhoek zorgt voor een hapje eten en organiseert een wijnproeverij tijdens dit STNL-event. Een rondleiding binnen en buiten de locatie behoort ook tot het programma. Een trouwlocatie waar het met veel genodigden mogelijk is te overnachten na de huwelijksdag van het bruidspaar. Tevens is er voldoende mogelijkheid om te netwerken onder het genot van een hapje en een drankje.

18.00u inloop

18.15u welkom en mededelingen

18.30u start wijn & spijs*) en rondleiding

19.30u diner

20.45u netwerken

22.00u einde programma

*) onder het genot van bijpassende hapjes zullen door een sommelier de mooiste wijnen aan jullie worden gepresenteerd!

Restaurant en Evenementenlocatie DUINHOEK maakt dit STNL-netwerkevent mede mogelijk.

Wil je op het onderstaande aanmeldformulier eventuele dieetwensen aangeven?

Vriendelijk verzoeken wij je STNL toestemming te geven tot het delen van de adresgegevens zodat carpoolen (desgewenst) mogelijk wordt gemaakt.

Aanmelden graag zo snel mogelijk, uiterlijk vrijdag 8 september 2023. Het aantal deelnemers is beperkt en vol is vol.

• Aanmelden STNL-netwerkevent

12 september 2023
  • Ik wil mij als aangesloten trouwleverancier van Stichting Trouwbranche Nederland | STNL aanmelden voor het STNL-netwerkevent van 12 september 2023 bij

Na ontvangst ontvang je binnen enkele dagen een bevestiging van de aanmelding, waarna jouw aanmelding definitief is. Aanmelding is NIET overdraagbaar.

Het aantal deelnemers is beperkt. Inschrijving wordt genoteerd op volgorde van aanmelding en VOL = VOL. Deelname aan het STNL-netwerkevent is voor aangeslotenen van STNL gratis.

• CARPOOLEN

• Wissen