WAT EEN FEESTπŸ’–
Donderdag 3 november 2022 vond het STNL XL-event plaats en wat een feest was dat!
De start was de smakelijke ontvangst door de dames van La Boule d'Or met de overheerlijke Griekse loukoumades. De dresscode was feestelijk chique en alle aanwezigen zagen er geweldig uit.
Na het betreden van de prachtig gestylede (het event werd gestyled door Styling by AnnMariage) kloosterkapel van Kloosterhotel Willibrordhaeghe hield ons bestuurslid en spreker Bas Uijlings een inspirerend verhaal over prijsstellingen en hoe je jouw onderneming op juiste wijze positioneert.
.
Na het gezamenlijke proost moment in de bar met traktatie van Enjoy-Cakes en de vuurwerkshow in de binnentuin van Fuego-Fireworks , gingen we terug naar de kapel om te speeddaten met elkaar.
Het was leuk om elkaar beter te leren kennen en te weten waar ieders hart en specialiteit ligt.
Na het walking dinner was er een surprise surprise prijsuitreiking (via heerlijke traktaties van Cake Queen) met mooie prijzen van Trouwplannen.nl , Trouwen  bij Fletcher en Defintely Yes. Daarna was het tijd voor ons eigen #trouwbranchefeestje onder leiding van Skyfly Entertainment  met DJ én saxofonist waarbij de voetjes van de vloer gingen.πŸ’ƒπŸΌπŸ•ΊπŸΌ
De overheerlijke cocktails werden verzorgd door Cocktail Creators en daar was de rij erg lang. En dat lag niet aan het werktempo van Wesley en Gijs.πŸ˜‹
De foto’s van Azcona | Bruidsfotografie en de film van Maikel Stams | Wedding Films volgen nog, vooraf kunnen wij al genieten van de beelden van de Photo Booth van 321Klik.
Met medewerking van de volgende leveranciers.
Fletcher WillibrordhaegheAzcona | BruidsfotografieMaikel Stams | Wedding FilmsSkyfly Entertainment, Styling by AnnMariageEnjoy-CakesCake QueenCocktail Creators321KlikFuego-FireworksLa Boule d'Or, Liefs en Leed, Hello your Balloons
Organisatie: Stichting Trouwbranche Nederland | STNL in samenwerking met Beroepsorganisatie Weddingplanners | BOW by Mariska van der Meer Definitely Yes
Spreker: Bas Uijlings Fotografie en Film
Onderstaand de foto's;