Dienstverlening

STNL is er voor jou! Voor trouwbranchegerelateerde vragen kunnen aangesloten leveranciers altijd bij STNL terecht. Wij zullen ons uiterste best doen om een antwoord te vinden en/of je door te verwijzen naar de juiste partij.

Documentatie

Door aangesloten te zijn bij STNL kan er gebruik worden gemaakt van door een jurist opgestelde Algemene Voorwaarden en een privacyverklaring. Deze documenten worden met aangesloten leveranciers gedeeld, direct nadat zij de welkomstmail van Stichting Trouwbranche Nederland hebben ontvangen.

Partners

Om nog meer waarde te creëren voor aangesloten leveranciers, hecht STNL veel waarde aan partnerschappen. Zo hebben wij in de eerste periode van het bestaan van de stichting diverse partnerdeals weten te realiseren, die voor aangesloten leveranciers van grote waarde kunnen zijn! Partnerschappen tussen STNL en andere vooraanstaande bedrijven in de branche bieden voordelen voor aangesloten leveranciers, welke zorgen dat STNL altijd op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in de branche en hier invloed op kan uitoefenen. STNL blijft in gesprek met grote partijen over eventuele samenwerkingen. Klik op onderstaande link om te zien welke partners op dit moment verbonden zijn aan STNL.

Partners

Heb je nog relevante suggesties voor STNL? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en jouw opmerkingen, aanvullingen en/of suggesties met ons te delen. Wij zullen hierover dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Mail  in dat geval naar STNL.

E-mail: info@stnl.nl