Dienstverlening

STNL is er voor jou! Voor trouwbranchegerelateerde vragen kunnen aangesloten leveranciers altijd bij STNL terecht. Wij zullen ons uiterste best doen om een antwoord te vinden en/of je door te verwijzen naar de juiste partij.

Documentatie

STNL is hard bezig met het ontwikkelen van relevante documenten die door aangesloten leveranciers kunnen worden gebruikt. Denk hierbij aan algemene voorwaarden en een privacyverklaring. Aangezien STNL met enige spoed online is gegaan en deze documenten dienen te worden goedgekeurd door een jurist, zijn deze documenten nu nog niet beschikbaar. Wij streven ernaar deze documenten voor het einde van het jaar gereed te hebben.

Partners

Om nog meer waarde te creëren voor aangesloten leveranciers, is STNL in gesprek met grote partijen over eventuele samenwerkingen. Partnerschappen tussen STNL en andere vooraanstaande bedrijven in de branche bieden voordelen voor aangesloten leveranciers, welke zorgen dat STNL altijd op de hoogte blijft van de ontwikkelingen in de branche en hier invloed op kan uitoefenen.

Heb je nog relevante suggesties voor STNL? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en jouw opmerkingen, aanvullingen en/of suggesties met ons te delen. Wij zullen hierover dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Mail  in dat geval naar STNL.

E-mail: info@stnl.nl